> ověřování délky platnosti poukazů
> zjištění vlastností zážitku včetně místa konání a potřebného vybavení
> zobrazení kontaktů na instruktory/trenéry
> případně pro rezervaci termínu konání
Povinností držitele poukazu je ozvat se dodavateli zážitků s dostatečným předstihem před koncem platnosti poukazu a tím umožnit dodavateli aby mohl nachystat vše potřebné pro zdárné dodání služeb.
Ozve-li se zákazník dodavateli méně, jak 30 dní před koncem platnosti poukazu, může nastat situace, že dodavatel nenajde žádný volný slot ve svém diáři, což bude mít za následek, že zákazník bude povinen si za poplatek prodloužit platnost poukazu.
Obdržel-li držitel poukazu od vystavovatele kontakt na instruktora (dodavatele zážitku), má se za to, že je povinností držitele poukazu kontaktovat instruktora a s ním si domluvit takový termín konání zážitku, který bude vyhovovat oběma stranám.