Podmínky
Něco vám do jízdy multikárou na Mladoboleslavsku vlezlo? Nevadí, rezervovaný termín je možné u instruktora zrušit. Zrušíte-li svou účast na již rezervovaném termínu do 3 dnů před zahájením, můžete si zvolit termín náhradní, v opačném případě poukaz (cena zážitku) bez nároku na náhradu propadá. Potvrdí-li již jednou zákazník účast na konkrétním termínu, neměl by takový termín zrušit. Zákazník může voucher darovat nebo za sebe ustanovit vhodného náhradníka, náhradník musí splnit podmínky účasti. Zážitek se koná za každého počasí. Dostavíte-li se na místo srazu mimo vaše časové okno, nemá dodavatel povinnost vás odbavovat v jiném čase tebo vám umožnit odebrat službu v náhradním termínu. Dostavíte-li se na místo srazu později, má dodavatel právo zkrátit délku zážitku o míru vašeho zpoždění. O změnách pořadatel informuje formou emailu (do 48 hodin před konáním), nebo SMS či telefonicky. Dodavatel si vyhrazuje právo změnit čas nebo místo konání, informovat musí zákazníka nejpozději 24 hodin předem. Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit termín z důvodu nemoci, poruchy vozidla, obsazenosti polygonu nebo vyšší moci, přičemž zrušení termínu není důvodem pro navrácení finančního plnění zákazníkům. Je-li termín zrušen ze strany pořadatele, má zákazník právo službu odebrat v termínu náhradním. Obě strany se zavazují k tomu, že vyvinou maximální úsilí za účelem stanovení oboustranně vyhovujícího řádného nebo náhradního termínu. Nedovolí-li obsazenost polygonu, vozidla či zaneprázdněnost zákazníka či instruktora dodat službu v daném roce, souhlasí zákazník s dodáním služby v roce budoucím. Řádný či náhradní termín bude v souladu s časovými možnostmi dodavatele a přednostně s dobou platnosti voucheru. Zákazník má právo navržený termín odmítnout, bere však na vědomí, že zájem ze strany zákazníků je vysoký a vozidlo je vytížené. Pořadatel nevrací finanční plnění takovým zákazníkům, kteří odmítli službu odebrat v náhradním termínu nebo v budoucím roce. Dodavatel neodbavuje v měsíci říjen až leden a prošlé poukazy.